پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

گل محمدی: پرسپولیس باید خیلی زود خودش را پیدا کند| بازیکن خارجی باکیفیت می‌خواهیم

  • کد خبر: ۸۶۷۱۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
  • ۱
گل محمدی: پرسپولیس باید خیلی زود خودش را پیدا کند| بازیکن خارجی باکیفیت می‌خواهیم
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم بعد از باخت به آلومینیوم اراک باید خیلی زود به شرایط مسابقه بازگشته و برد‌های خود را از سر بگیرند.

گروه ورزش|شهرآرنیوز، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تیمش را به بازگشت سریع به کورس قهرمانی دعوت کرده است. گل محمدی درآستانه بازی با گل گهر توصیه‌هایی به شاگردانش دارد: مقابل تیمی بازی داریم که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد، از لحاظ بازیکن، مربی و امکانات آن‌ها شرایط خیلی خوبی دارند که می‌توانند مکمل هم باشند و تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. پس از دیدار با آلومینیوم با توجه به فشردگی مسابقات فرصت آنچنانی برای تمرین کردن نداشتیم و بیشتر بحث ریکاوری و کار‌های تاکتیکی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید سعی  کنیم که خود را زود پیدا کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا هم بازی خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی کسب کنیم. کسب سه امتیاز با توجه به حساسیت دیدار با  گل‌گهر خیلی برای ما مهم است و باید برای رسیدن به آن بیشتر تلاش کنیم.  

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس در بازی با فولاد نشان داد می‌تواند باخت به الهلال را فراموش کند و آیا پس از باخت با آلومینیوم این اتفاق مقابل گل‌گهر تکرار خواهد شد توضیح داد: اگر بتوانیم از شکست درس گرفته و نقاط ضعف خود را پیدا کنیم می‌تواند به تیم کمک شود. سال گذشته هم مقابل آلومینیوم شکست خوردیم، اما پس از آن واکنش خیلی خوبی داشتیم و پس از آن ۶ برد پشت سر هم به دست آمد. اکنون هم می‌توانیم چنین وضعیتی داشته باشیم به این شرط که بیشتر انرژی گذاشته و تمرکز داشته باشیم تا نقاط ضعف‌مان برطرف شود. این موضوع بیشتر بستگی به خودمان دارد مشکلاتی داریم، اما باید آن‌ها را با تلاش بیشتر برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دارد پاسخ داد: پنجره ما فعلا بسته است، اما طبق صحبت صدری تا شنبه یا یکشنبه باز می‌شود، البته تاریخ نقل و انتقالات فردا تمام خواهد شد و فرصتی برای جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی نیز داشته باشد نداریم. باید تلاش کنیم تا نقطه ضعف‌مان برطرف شود. اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم باید کیفیت داشته باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند. جذب بازیکن خارجی این شرایط را می‌طلبد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
مگه پرسپولیس گم شده؟یحیی اگه بهترین بازیکنای دنیارو بیاره بازم نمیتونه نتیجه های گذشته رو کسب کنه.چیزی که پرسپولیس رو قهرمان ۵ ساله ایران کرد نه برانکو بوده و نه یحیی و نه بازیکنانشان...پرسپولیس رو مافیای فوتبال کشور به ریاست سلطانیفر و جهرمی و جهانگیری وووووو.....عوامل دیگر در پشت پرده قهرمان کردند...پرسپولیس پشتش گرم حمایت های بیرون زمین فوتبال بود.پشتش به داوریها گرم بود...آری پرسپولیس نمیتونه قهرمان بشه،چون توتنش رو نداره.یحیی پس از دربی رفت از پرسپولیس میره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->